Crni petak – najveći
popusti u Bosni!

Crni petak – najveći
popusti u Bosni!

Velika slika,
još veća ušteda

Pametni mobiteli
na popustu

Crni petak
2025

Uštedi na
TV-u

Mobiteli na popustu

Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA cijene

Cjenovni segment proizvoda Osnovni
 
 
Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA Slike
Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA
Trenutno najbolja ponuda:
1139 km u Domod
Više o ponudi Prikaži trgovine (1)
 

Domod
Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA
Raspoloživost
Na zalihama
Provjerite dostupnost prije kupovine na Domod
Cijena ažurirana: 26. 11. 2025
Prodavcu napomenite da ste proizvod vidjeli na portalu eponuda.ba
Više o ponudi Domod

Usporedi slične proizvode

Prilagodi prikaz proizvoda za usporedbu

Gdje se moj proizvod uklapa? Prikazani su najpopularniji proizvodi u svakom cjenovnom rangu. Grafikon prikazuje kretanje potražnje. Možeš promijeniti prikaz odabirom proizvoda ili klikom na gumb.

Opis i karakteristike

Prijavi pogrešku
Karakteristike
Brend
 

Promjena cijene

Graf prikazuje kretanje najniže cijene proizvoda u odabranom vremenskom razdoblju.

Trenutno najbolja ponuda:

1.139,00 KM u Domod

 

Xiaomi Scooter 4 Ultra video test

13:03 Dec 2023 Vrijeme čitanja: 5 min
Pregled Xiaomi Scooter 4 Ultra

U ovom videu ćemo pregledati potpuno novi Xiaomi Scooter 4 Ultra, najnoviji i najbolji koji je bukvalno najavljen pre nekoliko nedelja na MVC 2023. Najveća stvar koju ću verovatno reći je da sam koristio Xiaomi Scooter 4 Pro u poslednjih šest meseci, tako da je sve što ću danas da podelim sa vama zasnovano na tome koliko su poboljšanja napravili od Pro do Ultra. I takođe, da li su napravili poboljšanja na pravim mestima da bi postao zaista Ultra skuter? Ako razmišljate da dobijete najbolje što će biti dostupno na tržištu, ovo je TK, a ovo je moja recenzija Xiaomi Scooter 4 Ultra i svih stvari koje ga čine tako dobrim skuterom za vožnju. Hajde da proverimo!

Prva stvar, očigledno, o kojoj ćemo razgovarati je iskustvo raspakivanja i šta treba da uradite. Sve je poprilično u jednoj velikoj kutiji i poslato mi je, i naravno, uglavnom je već nekako unapred sastavljeno, sa izuzetkom upravljača. Oni uključuju pet šrafova u torbi i to vam omogućava da u osnovi montirate upravljač. Sve u svemu, izvadite ga iz kutije, a zatim sve montirate, samo se uverite, malo saveta kada montirate ručku, uverite se da je svetlo okrenuto ka spolja, a ne prema skuteru. I onda ćeš biti dobro jer sam to uradio ponovo, ista stvar sa mojim Scooter 4 Pro, i stavio sam ručicu unazad, ali sam to shvatio i uradio sam to ponovo. Veoma je lako i vrlo jednostavno, a oni uključuju dodatni šraf u slučaju da ga izgubite. Sve ostalo, što se tiče stvarnog pakovanja, je prilično jednostavno. Cigla za punjenje sa kablom za napajanje, koja je već unutra i zapravo se povezuje direktno u skuter da bi ga napunila. Poboljšali su vreme punjenja na 6,5 sati. Inače, prilično su postavljeni. Postoji nekoliko dodatnih stvari koje dele sa vama, naravno, o tome kako da ga stegnete i odvojite. Reći ću ipak da je mehanizam stezanja na stvarnoj ruci, na grani, zapravo poboljšan od onoga što smo videli prošle godine. Prošle godine je u osnovi bio jedan klik. Sada zapravo imamo tri različite opcije. Prvo, kada ga otvorite, dobro klikće, klikće u prostor i prilično je čvrst. I onda imate funkciju u dva koraka sa strane na koju zapravo morate da je stavite. I daju vam uputstva kako da to uradite. Definitivno mnogo sigurnije kada je u osnovi uspravno. A onda kada ga spustite, to je skoro isto iskustvo. Postoji malo kuke odmah iza zvona, a onda je zakačite za zadnji deo, koji je tačno iznad zadnjeg točka. I naravno, pruža vam mogućnost da ga imate kao ručku za nošenje skutera sa sobom. Ali to je uglavnom to. U stvari, nema mnogo toga da se uradi. Otpakujte ga, povežite pravi upravljač, napunite ga i onda ste spremni da krenete. Pa, zapravo, morate ga povezati sa aplikacijom.

Iskustvo vožnje

Što se tiče iskustva, veoma je sličan onome što smo videli sa 4 Pro, nema velike razlike osim činjenice da se puni brže i da je malo drugačija konfiguracija. Ono o čemu želim da pričam pre nego što pređemo na aplikaciju i sve to, dizajn i ultra i profesionalaca je sličan, iako postoje velike razlike. 4 Ultra ili Ultra je definitivno veći, veći. Imamo veću bateriju, očigledno imamo veći domet, gume iste veličine. Obe su gume od 10 inča, iako ovde definitivno imamo bolje gume. I podigli smo sa IPX4 na IP55 ocenu da bismo mogli da omogućimo bolju otpornost na prskanje i da nemamo previše problema kada ste napolju. Druga stvar koju ću takođe reći je činjenica da je malo viši, točak, podloga na kojoj stojite, gde su baterije, zapravo su postavljeni više od zemlje što takođe pruža malo bolje iskustvo za vešanje pošto imamo i prednje i zadnje vešanje koje je ovde postavljeno. I to zapravo ne poboljšava sposobnost vožnje skutera mnogo više nego iako je 4 Pro zaista udoban, 4 Ultra je izuzetno udoban. Tu je razlika.

Kada je u pitanju kontrola, prilično je jednostavno. Morate da preuzmete aplikaciju Mi Home i prijavite se sa svojim nalogom. Kada to imate, povezujete se, u osnovi uparite novi uređaj, povezujete se preko Bluetooth-a direktno u skuter. I otprilike ovako ćete komunicirati sa skuterom od sada. To je funkcija omogućena za Bluetooth, što znači da ako moram da preuzmem i ažuriram softver, postoji jedno ažuriranje koje će ići preko Bluetooth-a, povezati se, a zatim podesiti da sve radi tamo. Jedina stvar koju ću reći, ne postoji druga konfiguracija kao što je privezak za ključeve ili nešto slično da biste mogli da zaključate skuter. Možete ga zaključati u stvarnoj aplikaciji kada je konfigurišete. Dakle, to je nešto što treba imati na umu. Ako želite da se udaljite od toga, ne želite da ga neko slučajno uključi i pobegne, to definitivno možete učiniti. Mada, preporučiću vam da nabavite neku vrstu lanca da ga vežete kao nešto jer je sve u svemu to još uvek donekle prenosivo iskustvo. Reći ću da je, dok govorimo o stvarnoj težini i prenosivosti, malo teži. Rekao bih da je možda oko 25% teži od onoga što je 4 Pro. Nije dovoljno težak da ne možete da ga nosite, samo kažem zato što sam koristio 4 Pro dugo vremena, zapravo sam se navikao na težinu. Tako da mogu samo da se podignem i prošetam. 4 Ultra definitivno ima malo veću težinu, ali ne bi trebalo da bude problem za nošenje gore-dole stepenicama.

Pozitivne strane:

  • Poboljšan dizajn i izdržljivost
  • Duži domet i brže vreme punjenja
  • Udobno iskustvo vožnje sa boljim vešanjem
  • Aplikacija prilagođena korisniku za laku kontrolu i ažuriranja
  • Veći kapacitet težine i povećana snaga

Negativne strane:

  • Nema privezak za ključeve ili dodatni mehanizam za zaključavanje
  • Nešto teži od prethodnog modela
  • Možda je skuplji u poređenju sa drugim skuterima na tržištu
  • Ograničena dostupnost dodatne opreme
  • Zahteva povezivanje sa aplikacijom Mi Home za punu funkcionalnost

Recenzije korisnika

Budi prvi koji će ostaviti recenziju!
Još uvijek nema recenzija. Tvoje mišljenje može biti presudno za nečiju odluku.

Popularno iz kategorije - Električni romobili

Novi proizvodi u kategoriji

Eponuda je sajt za usporedbu cijena i proizvoda koji vam omogućava da brzo i lako pronađete Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA po najpovoljnijoj cijeni u trgovinama Domod. Naš cilj je da kupci budu što bolje informirani o ponudi na tržištu Bosne i Hercegovine. Vrlo lako ćete pronaći željeni proizvod, cijene i akcije za kategoriju Električni romobili, ne morate lutati od sajta do sajta za Sportske igre i oprema za hobije — sve vam je na jednom mjestu. Naši operateri svakodnevno ažuriraju cijene, ali je potrebno da provjerite cijenu i dostupnost kod trgovine. EPonuda ne može jamčiti potpunu točnost specifikacija i slika za Xiaomi ELEKTRICNI ROMOBIL 4 ULTRA. Prije kupovine, provjerite podatke na sajtu trgovine