Kreiranje profila na Eponudi je besplatno, jednostavno i, što je najvažnije, može pomoći da uštediš vreme i novac dok si u potrazi za onim što želiš.
Kreiranje profila na Eponudi je besplatno, jednostavno i, što je najvažnije, može pomoći da uštediš vreme i novac dok si u potrazi za onim što želiš.
Iskoristi Black Friday na najbolji način i postani registrovani korisnik Eponude.
Izradi i upravljaj popisima proizvoda koji te zanimaju, bez imalo truda. Podijeli svoj popis želja s prijateljima i obitelji.
Primaj obavijesti o padu cijena i promjenama kod različitih trgovaca. To će ti pomoći donositi brze i informirane odluke.
Analiziraj povijest cijena proizvoda koji te zanimaju. Tako ćeš biti siguran/na da uvijek kupuješ po najboljoj cijeni.
Uštedi više s ekskluzivnim kuponima i promocijama naših partnera, koji su dostupni registriranim korisnicima.
Brzi pristup i pregled prethodnih pretraga. Preporuke proizvoda prilagođene tvojim potrebama i povijesti pretraživanja.
Kreiranje naloga je brzo, lako i besplatno. Za nekoliko trenutaka se pridruži Shoptok zajednici i odmah počni uživati u svim pogodnostima.
Izradi i upravljaj popisima proizvoda koji te zanimaju, bez imalo truda. Podijeli svoj popis želja s prijateljima i obitelji.
Primaj obavijesti o padu cijena i promjenama kod različitih trgovaca. To će ti pomoći donositi brze i informirane odluke.
Analiziraj povijest cijena proizvoda koji te zanimaju. Tako ćeš biti siguran/na da uvijek kupuješ po najboljoj cijeni.
Uštedi više s ekskluzivnim kuponima i promocijama naših partnera, koji su dostupni registriranim korisnicima.
Brzi pristup i pregled prethodnih pretraga. Preporuke proizvoda prilagođene tvojim potrebama i povijesti pretraživanja.
Kreiranje naloga je brzo, lako i besplatno. Za nekoliko trenutaka se pridruži Shoptok zajednici i odmah počni uživati u svim pogodnostima.
Black Friday, odnosno Crni petak, već je dugo najveći svjetski shopping praznik. Započeo je u SAD-u, ali se brzo proširio po cijelom svijetu i postao sinonim za popuste, akcije i velike uštede. Ove godine održaće se u petak, 28. novembra 2025, ali svi dobro znamo da prava shopping groznica počinje i prije – i često traje cijeli vikend, sve do Cyber Monday-a.
U stvarnosti, Black Friday već odavno nije samo jedan dan. Danas mnogi trgovci nude popuste tokom cijelog novembra, a potrošači ovo razdoblje doživljavaju kao „mjesec pametnih kupovina“.
Statistički podaci to potvrđuju: prema DHL E-Commerce Trends Report 2025, više od 75% kupaca širom svijeta planira kupovinu tokom razdoblja Black Friday/Cyber Monday (izvor: DHL). Elektronika je pritom daleko najjača kategorija – za nju se odlučuje 37% potrošača, a slijede moda, kućanski aparati i proizvodi za dom (izvor: DHL).
Povjerenje kupaca u popuste je zapravo umjereno – samo oko polovina potrošača potpuno vjeruje akcijama, zbog čega se sve više oslanjaju na uporedne platforme i provjerene trgovine. (Izvor: DHL)
Samo 2024. globalna online prodaja na Black Friday dosegnula je vrijednost od 74,4 milijarde USD, što je predstavljalo gotovo 5-postotni rast u poređenju s prethodnom godinom (izvor: Tech Crunch). To je dokaz da kupci vjeruju ovom razdoblju kao prilici za najveće uštede.
79% evropskih potrošača priznaje da inflacija utječe na njihove odluke, zbog čega traže provjerene i pouzdane ponude.
Prema podacima Digital Commerce 360, online prodaja u Europi tokom Black Friday tjedna 2024. porasla je za 8%, dok je Cyber Monday donio dodatnih 10% rasta. (Izvor: Digital Commerce 360)
A Black Friday više nije rezerviran samo za SAD – i u Evropi i u Bosni i Hercegovini postao je središnji shopping praznik. U BiH se posebno ističu trgovine poput Elipso, Emmezeta, Lesnina, IKEA, Sancta Domenica, Notino, Zara i Zalando, koji kupcima nude provjerene popuste i brzu dostavu. Potrošači ne traže samo popuste, već i transparentnost cijena, sigurne trgovine i jednostavno iskustvo kupovine. Upravo zato sve više značaja dobivaju platforme poput Eponuda.ba, koje okupljaju ponude brojnih trgovaca na jednom mjestu i pomažu kupcima da donose pametne odluke.
Black Friday već dugo nije samo američki trend – u Bosni i Hercegovini se establirao kao jedan od najvažnijih shopping trenutaka u godini. Online tržište kod nas raste iznimno brzo, a potrošači sve više kupuju digitalno. To znači da će Black Friday 2025 donijeti još više prilika kako za kupce, tako i za trgovce.
Jedan od ključnih trendova koji snažno utječe na Black Friday strategije je mobilna dominacija.
Većina online kupnji u BiH danas obavlja se putem mobilnih uređaja. To znači da trgovci i oglašivači moraju optimizirati svoje kampanje za mobilno iskustvo – od brzine učitavanja stranica i preglednosti ponuda do jednostavnog i besprijekornog procesa kupovine.
Black Friday 2025 će u Bosni i Hercegovini biti najveći do sada. Kupci su spremni, tržište je digitalizirano, mobilna uporaba prevladava, a povjerenje u domaće trgovine veće je nego ikad.
Upravo zato Eponuda.ba ima ključnu ulogu – povezuje lokalne i regionalne trgovce te kupcima omogućava da na jednom mjestu pregledaju sve najbolje ponude, uporede cijene i kupuju pametno.
Kako se približava Black Friday, najveći izazov za kupce je jasan: gdje pronaći zaista najbolje ponude i kako izbjeći zamke poput lažnih popusta, nejasnih uslova dostave i dugotrajnog traženja po deset različitih trgovina. Upravo tu dolazi Eponuda.ba – tvoj osobni pomoćnik za pametnu kupovinu.
Umjesto da provodiš sate na različitim web stranicama, Eponuda okuplja hiljade proizvoda i omogućava ti da na jednom mjestu provjeriš koja trgovina nudi najbolju cijenu. To znači više vremena za pametne odluke i manje vremena za traženje.
Istraživanja pokazuju da 16% globalnih potrošača ne vjeruje Black Friday popustima, jer smatraju da su cijene prethodno podignute (Izvor: DHL). Eponuda pristupa tome drugačije – s naglaskom na transparentnost: prikazuje provjerene trgovce, cijene, uslove dostave i povrata, gdje je dostupno i povijest cijena.
Na Eponuda.ba možeš koristiti praktične alate koji ti omogućuju potpunu kontrolu nad kupovinom:
Budući da više od 75% online kupnji u BiH obavlja se putem mobilnih uređaja, Eponuda je dizajnirana tako da besprijekorno radi na telefonu. To znači da možeš pratiti akcije bilo gdje – na poslu, u pokretu ili kod kuće na kauču.
Kupci u Bosni i Hercegovini i regiji često daju prednost domaćim trgovcima. Eponuda povezuje lokalne online trgovine i međunarodne ponuditelje, tako da uvijek možeš odabrati rješenje koje ti najviše odgovara.
Black Friday sinonim je za odlične popuste, ali istovremeno i razdoblje kada zbog prebrzih odluka i nejasnih informacija kupci mogu izgubiti više nego što uštede. Da bi to izbjegao, ključna je prava strategija. Donosimo nekoliko provjerenih savjeta kako iskoristiti Black Friday 2025 na pametan i siguran način.
Priprema počinje već tjednima prije službenog datuma. Na Eponuda.ba možeš jednostavno spremiti proizvode na listu želja. Tako uvijek imaš pregled nad artiklima koji te zanimaju i spreman si čim cijena padne.
Prema izvješću DHL Black Friday Trends 2025, više od 71% potrošača kupuje prvenstveno zbog popusta (izvor: DHL). Umjesto da svakodnevno provjeravaš cijene, prepusti to sustavu – na Eponuda.ba uključi obavijesti o sniženju cijene (price alerts) i primi upozorenje čim proizvod postane jeftiniji.
Tako nećeš propustiti najbolji trenutak za kupnju.
Istraživanja pokazuju da čak 16% kupaca ne vjeruje Black Friday popustima, jer smatraju da trgovci prethodno podižu cijene pa ih zatim “snižavaju” (Izvor: DHL). Upravo zato je poredba cijena ključna. Eponuda ti omogućuje transparentan pregled ponuda više trgovaca na jednom mjestu.
Ako trgovac ne nudi popularne opcije dostave ili povrata, više od 81% kupaca napušta košaricu (izvor: DHL – Delivery & Returns Trends). Zato je važno da prije kupovine provjeriš uslove dostave i povrata te odabereš trgovinu koja ti osigurava sigurnost i jednostavnost.
Online kupovine u Bosni i Hercegovini sada se uglavnom obavljaju putem mobitela.
Zato je važno odabrati internetsku trgovinu ili platformu prilagođenu mobilnim korisnicima – s brzom, preglednom i jednostavnom korisničkom iskustvom.
Ako je stranica spora ili nejasna, bolje je potražiti drugu opciju.
Popusti mogu biti primamljivi, ali najpametniji kupci znaju kada reći „ne“.
Ako spojiš sve ove korake – listu želja, upozorenja na pad cijene, poredbu trgovina, provjeru uslova i promišljeno korištenje mobilnog uređaja – tvoj Black Friday 2025 bit će siguran, jednostavan i bez nepotrebnog stresa.
Iako se na Black Friday snižava gotovo sve – od kozmetike do sportske opreme – postoje kategorije koje svake godine privlače najveće zanimanje.
Analize potvrđuju da se upravo u tim segmentima ostvaruje najviše kupovina i najveće uštede.
Prema podacima DHL Black Friday Trends Report 2025, elektronika je daleko najpopularnija kategorija – čak 37% globalnih kupaca uključuje je u svoje Black Friday kupnje. (Izvor: DHL)
U tu skupinu spadaju:
Budući da se radi o proizvodima veće vrijednosti, popusti često znače uštede od nekoliko stotina eura. Upravo zato mnogi kupci čekaju Black Friday kako bi obavili veće kupnje.
U Bosni i Hercegovini i široj regiji moda je jedna od najjačih internetskih kategorija.
Modni segment čini značajan udio ukupnog e-commerce prihoda.
Black Friday je stoga savršena prilika da kupci osvježe garderobu – od zimskih kaputa i modernih torbi do sportskih tenisica i dodataka – po znatno nižim cijenama.
Budući da je odjeća jedna od kategorija s najviše povrata, važni su i jasni uvjeti povrata i zamjene veličina.
Od mašina za veš i usisavača do pametnih kuhinjskih uređaja – Black Friday smatra se najboljim vremenom u godini za veće kućanske kupnje. Budući da se često radi o investicijama vrijednim nekoliko stotina eura, odluka o kupnji najčešće se donosi upravo u vrijeme popusta. Kupci pritom sve češće provjeravaju i uslove dostave, jamstvo te postprodajnu podršku.
Konzole, igre, gaming dodaci i pretplate na streaming servise među najbrže su rastućim kategorijama. Tijekom 2024. gaming industrija globalno je premašila prihod od 184 milijarde USD, a Black Friday je jedan od ključnih trenutaka kada potrošači ulažu u nove uređaje i igre. (Izvor: Statista)
Iako često zanemarena, kozmetika je jedna od najdinamičnijih kategorija na Black Friday. Akcije na parfeme, poklon setove i proizvode za njegu kože posebno su popularne kao predpraznični darovi.
Zaključak je jasan: iako su popusti na Black Friday široko rasprostranjeni, upravo su elektronika, moda, dom, gaming i kozmetika kategorije u kojima se najviše događa i u kojima su uštede najvidljivije. Upravo zato će u tim segmentima ključnu ulogu imati Eponuda, jer ti omogućuje da na jednom mjestu usporediš sve najtraženije proizvode.
Da bismo razumjeli zašto je Black Friday 2025 toliko važan za trgovce i kupce širom svijeta, pogledajmo nekoliko ključnih brojki i trendova koji pokazuju koliko ovaj kupovni događaj oblikuje svjetsko tržište.
Sve ove brojke potvrđuju da Black Friday ostaje najveći globalni kupovni događaj u godini.
Kupci planiraju svoje kupnje nedjeljama unaprijed, a trgovci sve više pažnje posvećuju personalizaciji ponuda, preglednosti cijena i mobilnom iskustvu, koje odlučujuće utječe na konačnu prodaju.
Ne uvijek. Istraživanja pokazuju da neke trgovine neposredno prije popusta umjetno povećaju cijene, a zatim ih tokom Black Friday „sniže“ na prethodnu.
Stoga je pametno pratiti povijest cijena – to omogućuje Eponuda.ba, gdje možeš provjeriti je li cijena zaista pala.
Na Eponudi su prikazane samo provjerene trgovine s jasno navedenim uvjetima dostave, jamstvima i povratima.
To znači da izbjegavaš rizik kupovine u sumnjivim internetskim trgovinama i uvijek znaš kome možeš vjerovati.
Bez brige – uz listu želja (wishlist) i upozorenja na pad cijene (price alerts) dobivaš obavijest čim cijena padne.
Tako ne moraš svakodnevno pratiti trgovine – Eponuda to radi umjesto tebe i upozori te u pravom trenutku.
Da – prema globalnim analizama, Black Friday je svake godine najveći kupovni događaj u svijetu, kako po obimu kupovina, tako i po visini popusta.
Izvor TechCrunch navodi da je 2024. globalna online potrošnja na Black Friday dosegnula 74,4 milijarde USD, što je 5% više nego prethodne godine (rast u odnosu na 2023.)
Zato što Eponuda.ba okuplja sve što ti treba za pametnu i sigurnu kupovinu:
Tako ne gubiš vrijeme pretražujući različite stranice – u samo nekoliko klikova vidiš gdje je kupovina najpametnija.
Neka ovo bude godina kada kupuješ s glavom, a ne impulzivno – i štediš pametno.