Pokloni za djecu

Za ljubitelje kave

Mobiteli na popustu

Pokloni za djecu

Za ljubitelje kave

Mobiteli na popustu

Uredski namještaj

Uredski namještaj

101 proizvoda 11 trgovina

Uredski namještaj neophodan je za organizaciju funkcionalne i učinkovite konferencijske sobe. Uređenje reprezentativnih prostorija u tvrtki vrlo je važan element u izgradnji imidža. Kako odabrati pravi namještaj za konferencijsku dvoranu u kojoj primamo važne goste i vodimo pregovore s klijentima? 



Počnimo s bojama - uredski konferencijski namještaj trebao bi biti elegantan i prigušen. Boje u prostoriji imaju veliki utjecaj na raspoloženje ljudi u njoj. Preintenzivne boje odvlače pažnju i mogu vas učiniti nervoznima. Ako su boje u vašem logotipu vrlo intenzivne, istaknite to u konferencijskoj sobi malim akcentima. 



Učinite da se vaš poslovni partner osjeća ugodno Ne morate biti psiholog da shvatite da kada udobno sjedite opuštate se i otvoreniji ste za prijedloge. Uredske stolice za konferencijsku sobu stoga trebaju biti udobne. Stolica za konferencijski stol treba biti široka, s ergonomskim naslonom.



Ne smijemo zaboraviti na dizajn - najbolje je ako se odnosi na stil uređenja ostalih prostorija u uredu i, naravno , prirodu usluga koje pružate. Ako se bavite kreativnom djelatnošću, onda možete pustiti mašti na volju odabirom uredskog namještaja. Za osobe koje rade u sektoru financijskog, pravnog ili poslovnog savjetovanja preporučujemo modernu, ali prigušenu klasiku. 



Moderni uredski stolovi - na što treba obratiti pozornost prije kupnje U konferencijskoj dvorani najvažniji je radni stol - dovoljno velik da se ljudi za njim osjećaju ugodno u svom osobnom prostoru. Konferencijski stol nije klasičan komad namještaja - dobro je ako je ploča prilagođena za izvođenje kablova do računalne opreme ili projektora.



Ključan parametar pri odabiru konferencijskog stola je veličina prostorije. . Kada u njega rasporedimo uredski namještaj, treba biti dovoljno mjesta da svaka osoba koja sjedi za stolom po potrebi može ustati i otići, a da ne ometa ostale sudionike sastanka. Što se tiče oblika uredskog stola, tu imate potpunu slobodu. Za manje prostorije u kojima se, na primjer, zaposlenici sastaju radi brainstorminga, okrugli stol je dobar izbor. Pravokutni ili ovalni konferencijski stolovi bolje će funkcionirati u velikim sobama.